L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 52513
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



در سکوت شب من

 در سکوت شب من ،ناگهان حادثه ای...

 ناگهان وسوسه ای تلخ گذشت...

 

من تو را کم داشتم در سکوت شب من ،

آسمان حرفی زد...

و غزل شعری شد...

در سکوت شب من،
موج گیسوی تو آرام نداشت

برق چشمان تو پیغام نداشت...

 چه سرابی دارم که امیدم به نگاهت...

سالها یخ زده است...



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت1:43---17 مرداد 1391
سلام لاوین ، وبلاگ پر محتوی و زیبایی داری بهت تبریک میگم و برات ارزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت شما در امورات فرهنگی باشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com